keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Kahvikuppihaaste 3/5

Arkimukini kuva sattuu olemaan valmiina tabletilla.


Helmilankahylsy  hieman näkyy taustalla, kirppariostos.

Muki on minun rakas entinen työmukini, joka käytössä kotona edelleen.
Muki kertoo niin minusta. Silloin kun olimme molemmat isännän kanssa vielä työelämässä, niin sunnuntai oli usein silityspäivä. 
Mukissa on violetti kangasta silityslaudalla, sitä väriä on minulta varsinkin ennen löytynyt. Yksi mies nimittikin minua "Tantta retliiniksi".
Kun sivuutin työjuttuja, niin laitanpa tähän myös semmoisen mukin kuvan mitä minä en saa käyttää. Eli isännän oma muki työajalta muistona. No siinä vieressä minun kynä, jota taas isäntä ei saa käyttää:-) .

Aamulla aloitin uuden virkkuun, nyt sen pariin, että saatte muutakin kun kuppien kuvia. 

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Se oli joskus kauan kauan sitten jossin kaupassa, oli vielä ainoa, , että oli ihan pakko ostaa. Vaikka mukikriteerinä minulla onkin hyvä kahva ja posliinin pitää olla aika ohutta.
      Parhaimmat mukit, missä oli hyvä kahva, ohut posliini ja vielä kauniskin, olen tiputtanut. Muistaakseni molemmat takkahuoneen kivilattialle. Niitä aina vilkuilen kirppiksiltä, ei ole löytynyt.

      Poista